Latest Posts

Loading...

Tuesday, October 14, 2014

All India Postal Hockey Tournament, 2014 inaugurated at Kalinga Stadium, Bhubaneswar on 14.10.2014

Inaugural function - 14th October 2014
Programme
 
 
08.35 A.M.
Lighting of Inaugural Lamp by the Chief Guest. & Hoisting of Odisha Circle Postal Sports Board Flag by the Chief Guest Sh. Dillip Tirkey Hon’ble M.P. Rajyasabha followed by  March Past by the Teams
08.40 A.M.
Opening Song. By DAV Public School , Pokhariput
08.48 A.M.
Welcome Address by Col Jaleswar Kanhar  Postmaster General, Sambalpur. 
08.53 A.M.
Address by the Hon’ble Guest of Honour ,
Sh. S.K.Srivastava, IRS, Pr Chief Commissioner of Income Tax,Odisha Region,Bhubaneswar.
09.00 A.M.
Address by the Hon’ble Chief Guest.
09.10 A.M.
Address by Sh Tilak De, Chief Postmaster General, Orissa Circle & Chairperson.
09.15 A.M.
Vote of Thanks by Sh.Pawan Kumar Singh,
Director Postal Services, HQs
9.20 A.M.
...
Inaugurating the Opening match by the Chief Guest.
 
 
 
Score 1st Match between Odisha and Punjab.

 Captain Odisha: Nuel Tirkey

Punjab:Sikander Singh 

Name of the Player
Time of Goal
State
 
Rajen Kandulana
12 mint
Odisha
Binay Bakhala
14 min
Odisha
Rajen Kandulana
24min
Odisha
Rajen Kandulana
29 min
Odisha
Bhagawan Singh
31 min
Punjab
David Dungdung
46 min
Odisha
Rajen Kandulana
50 min
Odisha
David Dungdung
58 min
Odisha
Rajen Kandulana
59 min
Odisha

 Odisha own by 8/1

 2Nd Match  Utter Pradesh Vrs Mandhya Pradesh

UP , Captain:Vivek Soni.

MP , Captain:Arsad Kamal. 

Name of the Player
Time of Goal
State
 
Arvind Yadav
16 mint
UP
Md Zuber
27 mint
MP
P.S.Bhandari
28 Mint
UP
P.S.Bhandari
33Mint
UP
Jagadish Shelet
45 Mint
UP
Asad Kamal
48 Mint
MP
Md Zuber
52 Mint
MP
Md Asad
55Mint.
UP

 UP won the match  by 6/3

No comments:

Post a Comment